LES 10 GRANS CANÇONS DE LA MEVA VIDA

Aquesta setmana acabem el quatrimestre amb un treball en el que els alumnes han de parlar dels seus gustos musicals, de les cançons més significatives de la seves vides i del seu dia a dia musical. Mitjançant una presentació google, canva o genially els alumnes han reflexionat i seleccionat cançons segons el seu significat i segons en quins moments quotidians les escolten.

Les 10 cançons que han inclós en el treball són:

  • La millor cançó per a estudiar.
  • La millor cançó per cantar.
  • La millor cançó per ballar.
  • La cançó més alegre.
  • La cançó més trista.
  • La cançó més romàntica.
  • La cançó que em recorda als meus amics.
  • La cançó que em recorda a la meva família.
  • La millor cançó per viatjar.
  • La meva cançó favorita.
Al següent enllaç teniu l'exemple d'un treball. Enhorabona a tothom per la feina!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada